Total Pageviews

Sunday, February 16, 2014

Update Entry For Febuary 2014

Bismillahirahmannirrahim ..
Assalamualaikum W.B.T ..

Alhamdulillah ke hadrat illahi, masih diberi nafas di muka bumi ini. Lama sangat aku meninggalkan dunia blog , ececeh! macam harapan tahu. Actually, sejak akhir-akhir ini, blog pun jarang benar mahu jenguk kadang ada juga niat di hati mahu update lagi dan lagi tapi itu lah kan masa. Benarlah kata pujangga masa itu lebih bernilai dari emas.
Banyak banyak dan terlalu banyak sangat cerita , kenangan , dan juga gosip-gosip ingin di luahkan di dalam blog ini. Insya Allah, mencuba untuk meluangkan masa dengan mencurah-curah kan kesemuanya. 
Aku memang ramai kawan sangat ramai, cuma aku bila ingin cerita apa yang berkaitan tentang diri ini dan masa silam  aku , aku akan cuba cari kawan yang benar-benar aku percaya, Tapi kerana kepercayaan itu lah aku sering di lukai , sering di ambil kesempatan dan juga sering di pergunakan. Yeah ! aku memang daif, aku mungkin terlampau baik sangat sampai kan diri ini terlalu mudah dilukai.
Tapi aku cuba untuk maju ke hadapan dan ke masa depan, walau aku tahu apa yang tak mungkin aku miliki nanti. 
Mungkin ini lah di katakan kebahagian bila mana kita lepaskan sesorang yang tak mampu kita bertahan bersama kita.
Cukup sampai sini sahaja dulu , esok lusa akan update entry seterusnya. 

p/s : Pergilah kasih , Pergilah Sayang ..

No comments: