Total Pageviews

Saturday, November 23, 2013

Im HERE, 23.11.2013 at KOTA KINABALU

Bismillahirahmannirahim..
Assalamualaikum..

Lama sangat menghapdate di blog nie . okee ! i want to jerit weyh , aku ada di kota kinabalu sudah. Hehe
alhamdulilah. tapi kan, tapi kan aku pergi KK suda nie kan dgn yang sudah kebal tau. selalunya mesti bawa makanan like maggie, kopi,keropok and so on la yg makanan ringan . haha.
Bertolak dari jam 7 pagi dan selamat sampai ke destinasi KK dalam jam 2 petang . Aku kan sebenarnya kan kena ambik oleh kawan , tapi bila masa aku call- call sampai patah jari menekan butang calling ( patah laa kunun) * silaa abaikan yg ini tiada kaitan dalam hidup aku . chinggggg .

Tunggu punya tunggu nda tiba sebab malas dan fed-up aku weyh call masuk voicemail seja.Jadi aku ambik keputusan untuk call kawan aku seorang lagi untuk ambik aku . kan menyusahkan aku sudah dengan dia . Hikhikhik. 
Sesampai seja di rumah . ehh ? rumah sewa okey ! aku sekarang stay luar . sekarang juga adalah last semester aku , sekarang juga lah aku kena berubah lebih berdikakari dalam dunia luar ,cukup-cukuplah sudah bermanja-manja di hostel yg bagai penjara mahu mampuss . Haha * nie tahap marah nie sama upk ! sebab kan di kasih reject permohonan kolej alasan last sem. ohhh ! 
terus aku rasa semiskin-miskinnya bila stay luar, macam-macam aku pikir kesan bila stay luar.
tapi nevermind actually, dari diri kita sendiri seja kan.

Jam 7 malam ada datings dengan kawan sekolah menengah aku time 05-07 si hayana, sebenarnya kan aku pergi KK dia pun ada pergi KK tapikan dia pergi dengan familynya dan aku ? aku pergi dengan semangat sendiri. HAHA . aku menaiki bas dari LD-KK . 8jam okey duduk d kerusi. kena-kena lagi aku duduk bersebelahan dengan lelaki. Haishhh, ndak pernah lah aku duduk sebelah perempuan. tapi cute juga lelaki tue. HAHA * Getakk ! mahu muntah . silakan . Hahaha

Si dia? siapa siapa ? nanti akan diketahui juga tue.
Dia pun datang KK tapi dengan family nya la dan masa kami sampai pun sama . jodohkah itu? atau sekadar kebetulan ?semua ku serahkan kepada Allah atas urusan hati.

P/S : hati ini telah lama berpaut kepadamu, hati ini sudah memilih mu untuk penuhi cintaku ini. Ya Allah , satukan lah hatiku dan hatinya suatu hari nanti dengan ikatan yang sah, iaitu perkahwinan. Insha Allah . amin


No comments: