Total Pageviews

Thursday, October 24, 2013

Update

Bismillahirahhmannirahim ..
Assalamualaikum ..

Alhamdulillah , dapat lagi meng-hapdate blog yang daif ini. sebenarnyakan banyak sangat mahu kongsi kan tapi kan ,tapi kan semuanya tersimpan dalam draft. so, nanti bila ada masa akan ter-publishkan juga tue nanti. just i saying that ! Im really miss writing a lot of the moment in the sorrounding in my life.  Ada juga yang silent reader yang menanya , kenapa tidak sudah update lagi ? hehe ! rupanya ada juga yang mahu membaca catatan yang tidak di iktirafkan nie. Insha -Allah , nak sangat juga menghabiskan masa dalam dunia bloging nie , cuma sekarang time mid-term break jadi bila cuti secuba upaya menghabiskan masa bersama family tercinta di kampung. Alhamdullilah, hanya tinggal satu semester sahaja lagi untuk menempuhi ke alam pekerjaan . wahhhh ! sungguh tak sangka kan, itulah orang kata rezeki masing-masing kan . Jika tiada halangan akan cuba untuk story-story lagi. Cuma dalam masa ini sibuk dengan membantu ibu dan juga laptop mahupun gajet yang comel aku iaitu HP aku pun suda jarang melekat dengan aku , sentiasa terampai-ampai sudah di bilik . 
Dan kesempatan ini juga , aku meminta maaf kepada kawan, teman mahu pun siapa seja yang ada text, call mahu pun wechat hingga kan aku tak terlayan . Sibuk aku menfaatkan masa dengan family. okey sekian . Inshay Allah sambung lagi.
wassalam ..

P/s : Line internet sangat-sangat memberangsangkan aku untuk stop sebab sangat-sangat perghhh! lembap . KBAI xD

No comments: