Total Pageviews

Sunday, March 24, 2013

Permulaan Ber-blogging

Bismillahirahmannirahim ..
Assalamualaikum W.B.T 

Ini adalah post aku yang pertama dan mencuba Sedang berjinak-jinak dengan dunia blogger.
sebab apa ? sebab aku tahu aku nie jenis pemalu untuk berkongsi cerita dengan mereka, dan akhirnya terzahir lah di dalam coretan diari yang tidak teriktiraf ini. 
Alhamdulillah , dengan izin Allah s.w.t
dapat juga aku mengagahkan untuk menaip-naip di alam maya ini. Insha Allah, segala perkongsian di sini akan tersemadi bersama dan dijadikan ceritera bersama.mahu tahu kenapa dan untuk apa aku buat blog ini ?
Bagi sebab kenapa buat blog ? Okay, sebabnya adalah kerana aku banyak mahu cerita dan tulis di blog tentang apa yang berlaku dalam hidup ini,segala suka duka dan juga tangis ketawa antara aku denga orang aku sayangi, kita tidak tahu dan takkan pernah tahu akan penghujungnya cerita kita ,
jadi bila sudah terbuku semuanya segala coretan nanti boleh juga lah nanti baca dan akan tergelak juga nanti..Percayalah kata-kataku ini. ceh !

sampai sini sahaja dulu yah ! bila ada masa lagi akan di update lagi enrty akan datang. ceh!  macam artis seja kan aku nie. * perasan betul lah .kahkhakhka xD

Disudahi dengan wasalam dan jumpaa lagi .

P/s : mencuba untuk menghambur idea di coretan blog ini. Hihi

No comments: